Welkom bij de Klantenservices en support
Heeft u vragen of suggesties, laat het ons weten.
vul het
contact formurier in wat u bovenin onder contact kan invullen
of sturen u ons een
mail, wij zullen ons best doen om u binnen 48 uren een met een reactie te komen.
verdere informatie over
Garantie&Reparatie klik dan hier
verdere informatie over
Verzending, herroepingsrecht & retour, Retourneren klik dan hier
verdere informatie over
Betaalmogelijkheden klik dan hier
verdere informatie over
Algemene voorwarden klik dan hier
verdere informatie over
Legaal_of_illegaal
verdere informatie over
Veilig online
Heeft u een klacht of opmerking over onze geleverd diensten dan raden we u aan om de klacht eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar
info@MediaDevices.nl.
Leidt dit volgens u niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie.
Dit ODR platform is te vinden op
http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.